"אם תעזור למספיק אנשים במה שהם רוצים – תשיג כל מה שתרצה בעצמך" זיג זיגלר

אחת הדרכים המהירות והזולות להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים לעסק הכושר שלך הוא יצירת שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים אחרים בסביבה שלך.

הינה כמה דוגמאות:

  • אתה יכול לאמן את בעל העסק, את בני משפחתו או כמה עובדים שלו ובתמורה לכך הוא יקדם אותך בין קהל הלקוחות שלו על בסיס קבוע.
  • אתה יכול פשוט להשתמש ברשמית התפוצה שלו והוא בשלך על מנת לתת מבצעים מיוחדים ללקוחות שלכם
  • פנייה למסעדה מקומית בהצעה לקבל % הנחה מיוחדים למתאמנים שלך ובתמורה לכך תוכל לתת הנחות מיוחדות כל סועד שמגיע אליהם.

כל הנקודה היא שעל מנת שתוכל להיכנס למערכת יחסים עסקית עם אחת מבתי העסק המצליחים באזור שלך עלייך לנקוט בגישה של

"איך אני יכול לעזור לך"?
ולא
"איך אתה תוכל לעזור לי"?

ורק לאחר לפי "חוק ההדדיות" בעל העסק ירגיש "מחויב" לעזור גם לך.

כדאי מאד להגיע וממש לפנות באופן אישי לאותו בעל עסק ולא לעשות זאת בטלפון או בשליחת מייל, אני מבטיח לך שאולי לא כל עסק יסכים לשתף פעולה איתך (אל תדאג,אתה חייב לעבור את כל אלו לפני שתגיע לאחד הזה שיסכים) , מספיק שעסק אחד יסכים כבר הגעת למאגר לקוחות שתוכל לקבל ללא השקעה כספית.

חשוב מאד לעשות שעורי בית ולהכיר את אופי העסק ותכונותיו, לדעת את התזמון הנכון, מתי באמת כדאי לגשת אל הבעלים על מנת להעלות את הסיכוי שירצה להקשיב לך. לכן, בפוסטים הבאים אתן כלים כיצד כדאי להציג את עצמך כך, שבעל העסק יסתקרן במה שיש לך לומר לו.

לבינתיים אל תהססו לתת ולהעניק,

"עזרו לאנשים בטיפה של מים והם יחזירו לכם במפל של אהבה",. רונן.