איך להפוך ממאמן כושר מקצוען אבל תפרן למאמן כושר מקצוען מצליח?

אז בוא נדבר על התפיסה שלך בעסק. הגורם העיקרי שמבדיל בין מאמנים מצליחים למאמנים נכשלים הוא הגישה.
האמונות והתפיסות שלך מעצבות אותך כאדם, כמאמן כושר וכבעל עסק. אותן אמונות הן אלו שיובילו אותך להצלחה או לכישלון.

בתחילת דרכי כמאמן בחדר הכושר התפיסות שלי היו בעיקר מקצועיות ופחות עסקיות. היה לי חשוב לעזור לאנשים, לשפר את יציבתם
ועמדתם לגבי תזונה והרגלי חיים לקויים. לא תמיד זה התיישר עם רצונם הטבעי של רוב האנשים שרצו תוצאות מהירות ופחות עיניין אותם
תהליך נכון, מדורג ומדויק שיחסוך מהם פציעות ושאר אכזבות. מעמדי המקצועי הלך והתבסס וקהל המתאמנים שבמקום ראה בי כאיש מקצוע מהימן.
למרות זאת, התקשיתי להמיר את אהדת המתאמנים ולהפוך אותם לאנשים שמשלמים עבור השירות שלי כמאמן אישי. בנוסף,חוויתי מספר לא מבוטל
של מקרים שבהם אנשים באו להתייעץ איתי, בקשו ממני שאכתוב להם תוכניות אבל בסוף הלכו להתאמן אצל מאמנים אחרים. זה היה כואב.

הנטייה שלי היתה להאשים את כל העולם, "הם לא רציניים", "יקר להם מידי" וכו'. תמיד חשבתי ששיווק ומכירות זה לא אני. אני? אני מאמן כושר.
'איש מקצוע'. לאחר תקופה של משהו קרוב לשנתיים, בהן נאבקתי בין העולם המקצועי לעיסקי, הבנתי שהעולמות הללו חייבים להיפגש. מתי שהוא 'נפלו האסימונים'
והחלטתי שהגיע הזמן 'להחליף תקליט'  (למי שלא יודע מה זה תקליט, שיחשוב על דיסק ;-).
התחלתי לשנות את הגישה שלי.

סימנתי לעצמי מי הם האנשים המצליחים בארץ ובעולם וחקרתי את התנהגותם ושאלתי שאלות כמו כיצד הם פועלים, מה גורם להם להצליח ומה הכלים
שבם הם משתמשים. התחלתי ללמוד כיצד אותם מצליחנים בתחומי שונים שומרים על איכות ומקצועיות ומצד שני יוצרים הצלחה עסקית.

ריכזתי כאן חלק מהתובנות והפעולות שגרמו לי לנקוט בגישה מנצחת ששמרה על מתאמנים לטווח ארוך וגרמה לאנשים חדשים להתאמן אצלי.

לפני שאפרט את הכלים שאתה זקוק להם ליישום בעסק שלך,בואו נבין קודם כמה 3 עקרונות חשובים.

1.     אתה חייב להיות שאפתן. לרצות רק לעשות יותר כסף זה בהחלט לא מספיק. אתה חייב מטרה גדולה יותר. שאיפות גבוהות יותר הן מה שידחפו אותך
כאשר תיתקל בקשיים. וכן, תמיד מופעים קשיים בדרך.

2.     אתה מוכרח להיות הטיפוס שנוקט בפעולות 'לא מושלמות'. תבין, לעולם לא יהיה מושלם. הגורם העיקרי בהצלחה הוא פעולה מהירה ויישומה בשטח
ואותם אלו שנוקטים בפעולות מהירות ולעיתים קרובות הם אותם אלו שיצליחו. אני מודה ומתוודא עד היום אני נאבק בזה. אם תמיד תחכה לרגע שיהיה מושלם
"כשיהיה לך מספיק ידע"… מספיק כסף…. מספיק זמן…וכו' וכו' וכו'. אם תשב ותחכה  שהכל יהיה מושלם אני מצטער לומר לך ש.. נידונת לבינוניות כל חייך. אני מצטער
 שאני זה שמבשר לך את החדשות הרעות אבל.. מישהו חייב לומר לך זאת.

3.      היה חסר פחד. פחד מהצלחה או כשלון הוא המכשול העיקרי שעוצר אנשים מלהגשים את חלומם. בנקודות מסוימות אתה עלול להיכשל. מה שמבדיל מאמנים מצליחים
לבין מאמנים כושלים הוא היכולת להתאושש. ככל שתתאושש מהר יותר ממצבי כשלון קשים ותמהר לקום על הרגליים ולהמשיך הלאה ולא תהסס ותפחד לפעול שוב,
כך גדולה תהיה ההצלחה שתשיג.

יכולת התאוששות היא הנשק הסודי של כל יזם, איש עסקים או ספורטאי מצליח.

אוקי, עכשיו שהבנו את שלושת העקרונות החשובים הללו אציג לך כמה כללים חשובים בדרך להצלחה בעסק שלך

  1. גבה תשלום מראש לכל השנה. אתה ממש לא צריך לרדוף אחר הכסף של הלקוחות שלך בכל חודש. זה מיותר, מבזבז את הזמן שלך וגורם לאנשים להבין שהם יכולים לעזוב מתי שבא להם.
  2. מנף עצמך. אם אתה מרגיש שהגעת לרוויה אץה חייב להבין שאינך יכול להיות "הצגה של איש אחד" ואם תמשיך לעשות זאת זמן רב אתה תביא את עצמך להתשה כך שלא תרצה עוד להמשיך בענף. מנף את עצמך על ידי כך שתעסיק צוות עוזרים שיפנו לך את הזמן לנהל וליזום.
  3. שלוט ואהוב את תהליך המכירה. אם אין לך אסטרטגיה טובה למכור את השירות שלך אתה תגרום ללקוחות שלך להתאמן אצל המתחרים.
  4. היה איש שיווק  לא רק מאמן כושר. אם ברצונך להיות דמות מקצועית משפיעה בקהילה שלך, לצבור מתאמנים רבים ולהגדיל את ההכנסות שלך,אתה חייב לדעת קודם איך לשווק את עצמך נכון לאחרים. אם לא תדע כיצד למשוך מתעניינים לעסק שלך אז לעולם לא תוכל להמיר אותם למתאמנים שמשלמים לך עבור השירות הטוב שאתה בהחלט יודע לתת.
  5. השתמש או צור לך מערכת לניהול לקוחות על מנת לשלוט בכל הנעשה בעסק שלך, תשלומים חודשיים, לוחות זמנים הודעות ועוד עלייך לתעד הכל במקום אחד. למי למשל יש יום הולדת, מתי הוא צריך לשלם לשנה חדשה ומי עדיין לא קיבל מזרון יוגה מתנה.
  6. צור תרבות של הפניות והמלצות על השירות שלך בקרב המתאמנים שלך, קולגות ותחומי שירות נוספים. הפניות מפה לאוזן הן המקור הטוב ביותר להתפתחות העסק שלך. זה שיווק שלא עולה לך כסף וגורם לאנשים להאמין שהשירות שלך הוא טוב באמת מכיוון שאדם קרוב להם המליץ עלייך.
  7. נהל את זמנך באופן יעיל ועבוד לפי רשימת מטלות יומית, חודשית ושנתית. השתדל לנהל את זמנך בצורה יעילה ואפקטיבית, כשאתה עובד על קמפיין שיווקי, כותב תוכנית כושר או מעלה פוסט לאתר או הפייס שלך תהיה ממוקד, בלי טלפונים, בלי וואטספ, וכמה שפחות זמן מיותר של רכילויות בפייסבוק. התמקד במשימה שהגדרת מראש זמן התחלה וזמן סיום.
  8. ודא שהאתר שלך מבסס אותך כמומחה הטוב ביותר בסביבה שלך בתחום הייחודי שלך (מומחה לאימון ילדים,עבודה עם בעלי משקל עודף וכו') אמת זאת על ידי הצגת הוכחות מצולמות של מתאמנים שלך שהשיגו את המטרה שלהם בעזרתך. הובל את האנשים לדבר החשוב ביותר שאתה רוצה שיעשו (רישום לניוזלטר שלך,הזמנת אימון היכרות חינם, הורדת תוכנית אימון וכו'). זכור, המטרה העיקרית של האתר שלך היא לאסוף פניות חדשות לעסק שלך (לידים).
  9. היה אגדה חייה. קיים את הבטחותייך למתאמנים שלך. ספק להם הצלחות ותציף אותם באנרגיות שיגרמו להם להתמיד ולהיות מכורים למפגשים איתך. עשה כל מה שהמתחרים שלך לא יודעים לעשות טוב ממך והפוך לדמות אמינה ומוערכת. אל תהיה כמו כולם! אל תהיה ההוא מספר 2. תהיה אתה מספר 1 !
  10. FOLLOW UP שמור תמיד על קשר צור רשימת דיוור אלקטרונית למתאמנים ומתעניינים מהעבר, מתאמנים מההווה, אנשי קשר שעובדים מול אנשים ועסקים אחרים. כתוב להם מידע וטיפים חיוניים בנושאי הכושר והבריאות כפי שהיית עושה אם היית כותב לקרוב משפחה או חבר קרוב.היה עקבי (2-3 מיילים בשבוע – כל שבוע). עקוב אחרי כל מתאמן שלך גם אם הוא עבר לרילוקיישן לשנה בחו"ל, מסור לו אסמס מצחיק כל חג ומדי פעם לקראת שבת. מתאמן נפצע? כל יומיים צלצל אליו ובדוק לשלומו.
  11. תן ערך מוסף כתוב למתאמנים שלך תכנים בעלי משמעות חינוכית וחדשנית הראה להם שגם בשעות שמחוץ לאימונים אתה שם בשבילם. שלח להם מתכונים, רעיונות לתרגילים כשהם בחו"ל ועוד

לסיכום

ההצלחה משאירה אחריה רמזים, כל מה שעלייך לעשות הוא לעקוב אחריהם לבחון מה עובד ומה לא בעסק שלך ולפעול בהתאם.